vrijdag 19 september 2008

Eigen T-shirt Print


Toen ik de poster van de iStock contest zag, kreeg ik zin om zelf aan de slag te gaan met pen en papier. De zwierige print in combinatie met foto waren erg aanstekelijk. Ik ben altijd al gek geweest op vrolijke, losse en zwierige illustraties. Zoals ik vroeger altijd begon met tekenen (lees: na-tekenen) ben ik ook nu eerst de basis van de print gaan na-tekenen om er daarna mijn eigen fantasie aan toe te voegen (zie onderste afbeelding). Los daarvan heb ik nog een geheel eigen print verzonnen (zie middelste afbeelding). Zie hier het resultaat van mijn zelf ontworpen T-shirt (bovenste afbeelding)! 



3 opmerkingen:

Anoniem zei

ok, ik ben officieel marit-fan! ik zweer ik zou zo het shirt willen hebben:P

Marit zei

Haha thanks! misschien ga ik hem ook ooit nog wel eens uitwerken op een echt T-shirt :)

Anoniem zei

Mariiit wat super vet! Ik zag dat je vandaag zoiets in je dummy tekende :D wat een leuk t-shirt joh ;) Ik vind de kleur erg mooi :D Erg mooi :D

oja en dr moet nou wel een boek bij op je boeken lijstje he ;)